19 May 2011

Mid-term exam

assalamualaikum . . dah lame tak mengupdate blog . . hehehehe ! busy sangat maklum la semester pendek banyak kije kene wat haa. . . pening aku haa . . Hary nie xam first paper . . Malaysian Studies lak tu . . aku dahlah tak minat sejarah haa . . hampeehhh tol ! ! exam pukul 3 petang . . pukul 4 aku kuar dari dewan . . soalan sama dengan semester lepas . . alhamdulillah aku dapat jawab . . cuaca sekarang asyik ujan jer . .


Adeiiii . . . aku tak register lagu MUET untuk bulan 10 nie . . nasib baek member aku bagitaw aku kalau tak masak aku nk tunggu bulan 5 tahun depan baru amik MUET . . tak nak aku tunggu lelame haa . . banyak lagi bende kene alu buat tyme tu . . sapew - sapew yang belum reg cepat - cepat la reg . . sapew nak kumpulan dengan aku ? ? ? hehehehe

Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^