21 May 2011

Sunyi gler


KEBOSANAN MELANDA DIRI AKU KETIKA INI !

hari nie hari sabtu . . semalam aku duduk rumah takde pegi mane - mane bosan gler aku . . macam - macam perasaan timbul bila seorang - seorang kat rumah . . semua budak rumah alek . . hukhukhuk ! perasaan nak nangis selalu jer timbul . . hmmmmm . . tunggu mr.chinta datang lepas jamming tapi dier tak datang pun . . ouhhh . . takpe mungkin dier tak ingat kot . . lagipun aku adew simpan kan nasi dengan sambal sotong untuk dier . . sayu jer hati aku tengok nasi dengan sambal sotong nie . . alangkan Bahagia nya kalau rumah aku dekat . . mesty tiap - taip minggu aku akan balik rumah . . hmmmmm . . terime jer la yang nie aku pilih kan nak buat macam mane lagi kan . . syukur alhamdulillah . . mata aku lak tak nak lelap ! ish ! bongok r . . menyakitkan hati aku jer . . huh ! gerammmmmmm nyeeeee . . . eeeeeeeeeeeeeeee !

Ahernye tadi mr.chinta aku datang amik nasi dengan sambal sotong walaupun tyme tu pukul 2.30 pagi . . tetibe sayu jer aku tengok dier tadi . . nak nangis ase nye tadi jumpe dier walaupun tak sampai 20 minit . . hehehehe ! [ngade-ngade la tuh] aku sayang sangat - sangat kat dier . . dier jer faham aku yang sangat sukar untuk difahami dan dimemahami . . ngeeee ~ ~ takde sapew leh amik dier dari aku ek . . awak milik saya . . saya rindu awak bee :(
Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^