16 May 2011

happy teacher's day ♥


Selamat Hari Guru kepada semua guru dan lecture di Malaysia . . Kepada guru aku di SK St.Mary Kuching + SMK St.Mary Kuching + SMk Datuk Samad Port Dickson + SMT Ampangan Seremban + International Tslamic College . . . terima kasih kerana mendidik saya sehingga berjaya ke puncak menara gading . . jasa mu tak ternilai . . saya sangat hargai pengorbanan guru - guru semua . . semoga ALLAH melindungi kalian . .

aku ingat lagi lagu yang selalu kite orang nyanyi kat sekolah kalau hari guru . .

Hari Pertama Masuk Sekolah
Tak Pandai Membaca Mengira
Tetapi Cikgu Begitu Tabah
Mengajar Kami Sungguh-Sungguh

Bermula ABC Sampai Z
Hitung 1 sampai 10
Baru Ejaan dan Kira-Kira
Kami Belajar Dengan Lancar

Berkat Kesabaran
Guru Bijaksana
Memberi Berbagai Petunjuk
Hari Demi Hari
Kami Pun Mengerti
Pelajaran Nilainya Tinggi

Kami Ingat Setiap Masa
Jasa Guru Mendidik Bangsa
Sambutlah Ini Ucapan Kami
Terima Kasih Cikgu...

Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^