22 April 2011

dah nak balik :(


korang sedey tak kalau berjauhan dengan parents ? ? huhuhuhuhu ! mugkin adew orang sedey dan tak sedey . . aku dah dari umur 16 tahun dah berjauhan dengan parents . . maksud aku berjauhan yang dipisahkan oleh Laut Cina Selatan . . lau setakat 6 jam naek bas dah sampai tu aku takde la nak sedey sangat . . .

aku berdikari sendiri masa tu . . mase tu aku baru kenal dunia luar . . macam - macam orang aku jumpe . . pelbagai ragam dan cara . . mase tu umur aku 16 tahun sampai 17 tahun aku alek jumpe parents setahun sekali jer . . parents aku ajar aku supaya berdikari dan berdiri di atas kaki sendiri . . .

Sampai la umur aku 20 tahun aku sambung belajar di perantau . . bila balek rumah aku mesty amik xtra cuti sebab bukan selalu aku dapat alek haa . . ini pun aku dah berat aty nak alek . . . aku mesty nak nanges bila nak salam dengan parents aku lebih - lebih lagi kalau mak tak nak pandang muka aku mase tu . .

pernah sekali aku nak alek sane mak aku tak pandang muka aku bila aku salam . . aku nak peluk parents aku pun parent aku macam mengelak . . aku tahu dier orang pun berat nak bagi aku balik dan berjauhan dengan aku . . http://www.cute-smiley.com kalau korang apew perasaan korang ? ?

Ya ALLAH . . tabahkan lah haty ku untuk menempuhi saat ini . . . kau lindungi lah kedua - dua ibubapa ku limpahkan mereka kesejahteraan yang berpanjangan dan dimurahkan rezeki ketika aku tiada disisi mereka . . sesungguhnya aku sangat menyayangi diri mereka seperti nyawa ku ya ALLAH . .

* adeq akan sentiasa merindui mummy dan daddy . . . adeq sayaaaaanngggg mummy dan daddy sangat - sangat . . . adik janji akan memberi segulung Diploma untuk mummy dan daddy . . . mummy dan daddy jage diri ye . . . i always worry about both of you because im far from you . . i will pray for you mummy and daddy . . . mummy dan daddy dah janji kan datang tengok adeq bulan 5 nie . . adeq tunggu taw ! jangan tak datang lak . .


Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^