18 April 2011

sarapan pagi

salam 1 Malaysia . . anda sehat ? ? fuhhhhh . . . sekian lama gak aku tak jenguk blog nie . . sorie ye blog sebab aku tak update pape pun sejak akhir - akhir nie . . hehehehehe ! sejak aku sampai umah aku takde kuar mane - mane pun sebab daddy aku busy dengan pilihan raya ke - 10 . . tu yang aku dok umah jer . . semua masa aku luang untuk tengok tv, jage marissa, makan, makan, makan, online, tidur dan makan . . berapew banyak kali dalam satu ary aku makan jer . . heeeee ~ ~ berat badan aku tetap maintain haa . . langsing seh !


ary nie bangun awal kol 7.30 dah bangun . . daddy aku kejut sebab nak pegi breakfast kat luar . . makan kat kampung melayu . . mamam dier tak syok langsung ! sampai rasa mual aku haa entah napew la ase tawar giler r sup tulang dier . . ! pastu mahal 4 orang makan RM 33.20 . . order mee jawa 2 pastu kueh tieow 1 than bihun sup tulang . . tulang dier bagi seketul yang amat kecik haa . . adeiiiii ! cokek darah tol ! grrrrrrr . . .

amboi . . marissa riang aty dapat makan haa . .

daddy dengan marissa . .

aku dengan marissa yang suke snap snap snap :)


http://www.cute-smiley.compastu g kenyalang market pegi shopping barang dapur . . ahahahahahaha ! memang mase yang di tunggu - tunggu aku . . hehehe ! aku apew lagi nampak jer bende favorite aku capai masuk dalam troli . . shopping sampai 2 troli . . marissa bukan main happy haa dier pun dok capai apew depan mata . . hehehehe !


ary nie jugak semester aku telah bermula . .syukur dengan keputusan aku tapi adew sedikit kehampaan bagi diri aku . . huhuhuhuhu ! aku tak alek sane agi sebab aku lanjut kan cuti aku maklum la kan minggu nie minggu add and drop . . hehehehehe ! aku harap semester nie akan memberi aku lebih kekuatan untuk aku tempuhi sepanjang semester pendek nie . . amin ~ ~ aku amik 3 subjek jer yelah semester pendek an . . skunk aku dah masuk ke alam semester 6 . . huhuhuhuhu ~ tinggal 2 semester lagi nak abis belaja nie . . http://www.cute-smiley.com perhhhh . . giler senang aty !

Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^