15 March 2011

sekian lama

halo halooo . . sorie r beb aku dah lame tak update kan blog aku sebab busy nak mampos r . . macam - macam hal kene settle . . assignment semakin dekat dengan tarikh submit . . . belom termasuk presentation agi . . huh! quizz lagi r memang banyak r . . tapi alhamdulillah sudah terlaksana pun juz tinggal quiz dan presentation jer . . hukhukhuk ! banyak jugak r aku nak story - stroy kat blog aku nie . . if aku adew masa aku upload pic - pic yang amik tyme hangout kew Bagan Lalang bersama Famili Mr.Chinta , kew Melaka dengan band scientist and pegi kew Perak with mr.chinta . . yeahhhhhh ! having fun la saat tu semua nanti aku upload pic ye . . tungguhttp://www.cute-smiley.com
sekarang aku kat lab semua kelas takde ary nie . . aku taw napew sebab minggu nie minggu budak sekolah cuti so lecture semua amik cuti untuk meluangkan masa bersama anak - anak mereka . . betul x ? ? pale pening doe . . aku datang -datang kolej terus kene sound ! perhhhh . . terbaek r ! trimas ya awak kerana mensoundkan saya tadi . . congrate ye ! deeerrrr!

Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^