20 February 2011

UKM

DI pagi ahad yang tak brapew indah ini . . aku dengan aida bangun awal sebab nak pegi UKM Bangi sebab band Scientist adew battle . . kat sane budak - budak IIC pun adew . . huhuhuhu ! takde citer best sangat la nak aku citer . . band - band yang masuk tu pun semua kureng doe . . ahahahahaha ! [jahat nye aku gelak kan dierorg..soe ye!] tyme tu aku dah boleh agak band scientist leh MENANG la . . congrate ! mr.chinta aku sangat poyo ye disaat itu . . ahahahahahttp://www.cute-smiley.com nie adew sikit pic aku upload . . banyak agi sebenarnye tapi aku jer yang malas nak upload tenet lembab doh . . . nanti - nanti aku upload ek . . jangan mara haaaa

aku dengan aida bergambar bersam mr.vespa comel :)


bersama band scientist

Lepas dari bangi tu aku terniat nak gi jumpe myra . . rindu sangat - sangat kat dier . . aida lak nak sangat jumpe dengan myra . . smileeeee

kat umah anjang aku dengan aida g blasah maen xbox guitar hero
ketagih seh maen game tu . . hampeeeehhh !



Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^