26 March 2011

hangout to ikea :)

hary nie petang baru keluar . . aku dengan aida jer tinggal kat rumah . . iewa lak alek rumah . . mula - mula nak pegi mamam cendol kat pak li . . rancangan tu dibatalkan sebab berubah fikiran nak pegi ikea lak . . ehehehehehe ! kawan mr.chinta aku pun join . . so kite orang 4 orang pi jejalan kat sane . . gler gak r pegi sane tengok macam - macam aku dengan aida nak beli . . adoooo . . cuci mata jer la takpe - takpe tunggu PT bulan 7 kang la baru la dapat shopping . . ehehehe ! dalam pada aku jejalan tu aku terserempak dengan budak sekolah lama aku tyme kat Kuching . . huhuhu ! lama gler tak jumpe dier doe . . rindu sangat - sangat aku dengan Syahida Mohd Noor . . lepas makan kite orang jejalan kat the curve . . pastu alek pegi greenwood makan durian . . huhuhuhu ! terbaik wokkk . . ahahaha ! nak amik snap snap tapi bateri handphone mampos . . benci nyah ! tak dapat nak snap snap snap :(

otw g ikea


meatball + daim chocolate cake + strawberry


spaghetti + ham chicken sandwich + pear soft drink + sunkist


muka kebuluran dari tengah hari tak makan ag . . daaappppnyeeee !


sifu dan tongga :)


suap strawberry kat mr.chinta saya . . sweett~~


mereka sudah kepenatan ikut kami ke sana ke mari :) maaf ye


kami suka seronok sangat - sangat =)




Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^