28 March 2011

final xam sudah mari :)


ary nie aku xam advanced english 1 dah la pagi lak tu . . masak aku nak bangun . . ahahahahaha ! soalan dier ok aku boleh buat dengan tenang . . huhuhuhuhu ! pastu au alek umah sebab xam fardhu ain petang . . kol 2 aku dah gerak pegi kedai makan yang kat tepi rumah nie haa . . sedap gak la lauk dier . . mr.chinta tak leh nak cakap apew la kan aku nak makan kat situ . . hehehehe ! sorie awk :) than aku pegi xam fardhu ain . . soalan dier sama macam soalan semester lepas . . alhamdulillah aku boleh jawab . . skunk tinggal 4 paper ag . . huhuhuhuhu ! nazak aku nak ulangkaji dan buat soalan semester lepas . . tadi petang aku alek dengan sayang aku aida . . alek umah kite orang nak menjalankan tugas mengumpul taik mata . . hehehehehehe ! ary nie iewa takde xam . . so dier kat umah jer . . aktiviti kite orang malam nie study la kot . . adew lak kot kat belakang . . kang nak pi pasar malam . . see you babe :) nanti aku sambung alek ek . . mmmmwwaahhh
Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^