17 January 2011

nak tahu x??

Dah 1 ary aku tak update blog . . dalamm asa 1 ary tu macam aku wat aktiviti aku penuh jer . . semalam aktiviti yang aku laku kan adalah seperti biasa la pi memancing dengan mr.chinta . .
tyme tu mr.chinta pegi dengan member dier jugak . . tyme pi mancing macam biasa gune umpan Cengkerik + dedak . . kite owang dapat ikan pacu yang besar seberat 2 kg . . mule - mule aku campak la umpan an pastu aku dengan mr.chinta beborak tetibe pancing macam nak jatuh sebab ikan tu dah makan umpan . . susah gak mr.chinta nak bawak ikan tu naik . . dahlah ikan pacu ganeh sangat . . berat lak tu . . perhhhhh . . mr.chinta aku bukan main riang aty dier http://www.cute-smiley.com. . ahahahahaha ! !

hasil tangkap :)


lepas mancing amik pic tanda dapat ikan :P


ary nie aku + lynda + zuryn bangun awal sebab adew aktiviti kat kolej . . kite owang kene handle intake tyme tu di bawah kelab sejarah dan warisan . . intake tu hanya untuk 10 minggu jer bagi pelajar yang result belum kuar . . takde la ramai sangat owang . . sampai petang gak r kite owang kat kolej . . pastu pi umah mak mi . . lepak kat sane sebab tyme adew citer lamo yang sodap untuk di tonton citer 'baginda' . . hehehe ! pastu malam aku ikut mr.chinta pi jamming jap . .

aku dengan lynda


zuryn gambar solo jer


Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^