14 January 2011

MoHa aku


Firstly, i want to wish Happy Birthday 1 years old to Muhammad Aqil Saniy . .
be a good boy n sys love you so much . .
miss you little aqil . .

ary nie aku tak pi kelas usrah sebab sakit peruut yang teramat . . cirit bai . . ahahahah ! lepas semayang jumaat mr.chinta amik aku pi kolej jer pun saje jer bosan kat umah tak taw nak wat apew . . perhhhh . . ulcer dalam mulut ku berdarah F**K gler doe ! sakit gler r . . susah nak makan seh . . eeeeee . . I NEED BENJOLA [ mummy.....help me ]

[sebentar lagi anda akan berada di zon negeri sarawak maaf jika tidak dapat memahami ye]

http://www.cute-smiley.comadalah benda molah ku moha gilak - gilak . . tadi ku nyuruh nya nganta baju ku kat dobi . . duhal nya nganta baju nya jak kat dobi baju aku nok kat bonet sikda nya nganta . . yobi dahlah ada tuala basah dalam nya . . nang molah ku asa nak nangis jak eh . . pagi tadik ada ku madah dengan nya baju kat belakang bonet iboh lupak nganta . . kakya nya nak moha ngan ku balit . . nya madah ney la mek taowk baju ktk kat dalam ya mek ingat ktk nyuruh mek anta baju mek tek . . ngutik doe ! sa best eh aty ku towk ko . . dah berbau la tuala basah dalam ya dengan tudung ku nak makey ary ahad towk . . dahlah cuaca mala jak jak ujan . . aduh - aduh . . bage sik kala molah kerja . . ! sak aty ku kinek towk ko . . sabar jak la terpaksa la aku cuci kedirik jak bia lah tangan ku kulit terbabak . .
Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^