20 March 2011

be a backup singer???


hari nie tido aja . . tak kuar pun . . aku dengan aida jer adew kat umah tengah hari tadi iewa alek pucong dh . . petang baru kuar tu pun kat depan nie jer mamam char kueh teow . . tasuke mamam situ la . . malam nie mr.chinta adew jamming dengan band Scientist dengan ipe and the geng . . aku dengan aida ikut mr.chinta pi jamming . . mula - mula dengan band Scientist kat studio pekan maya kat Ukay Perdana . . sampai sane jer tetibe kene tolong jadi backup singer lagu Komplikasi . . ahahahaha ! sengal doe . . segan lak ai aku tyme tu . . hehehehe ! first tyme tu . . lepas tu aku dengan aida tunggu mr.chinta aku jamming sambil tu aku dengan aida apew ag snap snap snap la . . hehehehe !

masa recording :) teruja !

mr.chinta saya :)

ada yang menyelit :D

tengok sapew la tu . .


sy sayang sahabat sy nie <3

santai jer kteorang tyme nie


than g danau lak mr.chinta jamming dengan ipe and the geng . . sys finas takde sebab dier demam . . hukhukhuk ! mam ubat taw sys :) naseb baek aku bawak aida lau tak bosan la aku . . aku dengan aida sampai tertido - tido tyme dierorang jamming sedangkan lagu Metal tapi aku dengan aida bapak Lena tido . . hehehehe ! bak kata aida macam kene dodoi lagu twinkle - twinkle little star . . betul kata aida tu aku setuju dengan kau aida . . hehehehe ! lepas jamming mr.chinta lepak minum jap dengan dierorang . . aku dengan aida lak pi ronda - ronda kat down town danau . . YA ALLAH . . aku dapat ase kan bila kteorang lalu setiap kedai mesty adew ganggu oleh ansir - ansir yang agak kuang sopan kacau ! macam bodoh r ! siap kejar mintak num . . hmmmmmm . . memang tak taw malu r . . adoooo . . rakyat Malaysia memang macm nie upenye . . derrr . . scary doe !

tyme sampai kat studio tonework

snap snap snap aja

comel la tu :)

mata dah mula ngantok . . ahahaha



Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^