13 February 2011

Final GBOB


hari nie kebetulan Final GBOB sama dengan tarikh besday aku . . . hehehe ! !iewa + aida + aloha join sekali . . harga masuk RM10 . . aku nak cerita banyak nie . . tunggu aw . . baca sampai abis ye . . . pakse orang lak aku nie . . hehehe ! maaf :) banyak bende aku nak nulis ary nie . . perasaan geram aku nie haa tak ilang - ilang agi taw . .


tapi adew sumthing yang paling tasuke apa yang jadi malam nie . . tyme kite orang otw g Dragonfly tu adew dua roadblock aw . . . roadblock pertama ok jer tyme roadblock yang kedua tu kite orang kene tahan . . shhhhiiiiittttt ! aku dah cuak . . mr.chinta aku nie lak adew la sangat lesen an . . ahahaha ! pastu aku dengan iewa pun dier mintak ic seh . . taik r . . than dier nak bagi saman pastu siap cakap ag 'nk saman kew apew nie ' amboi - amboi nampak sangat nak duit ! RASUAH bai . . first tyme aku tengok polis nak macam tu . . agak lama la dier nak bagi balik ic kite orang . . F**K seh polis macam tu . . aku pun terus call daddy aku seh . . ahahahaha ! aku siap pesan dengan ayah jangan amik rasuah . . hahahaha ! daddy aku gelak jer tyme aku membebel . . hehehe ! sepanjang jalan tu agak la mr.chinta dan iewa dengar bebelan aku tentang polis tu tadi . . ngeeee ~ ~ tyme tu aku betul - brtul marah dan tak puas aty . . aku tak dapay nak taw number tag dier sebab dier pakai baju yang wane ijau tu . . .

belah r saya ANTI RASUAH konon . . ! pas nie aku takkan RESPECT pun kat polis . .
lantak hang ler . . [emo seh]


dah sampai kat Dragonfly terus pi beli tiket . . incendiary band yang kew 15 daripada 16 band ..
agak padat la kat dalam dengan keadaan yang agak berasap . . tyme band incendiary perfom aku dengan iewa berdiri kt kerusi seh . . ahahahaha ! lagu metal dan aku lak hafal sikit verse lagu dierorang . . memang ye la aku nyanyi sekali . . hehehe !


jam menunjukkan pukul 1 pagi baru keputusan di umumkan . . band incendiary tidak bernasib baek tok kali nie . . tapi takpe korang tetap dah perfom yang terbaek . . dun give up ! k???
mr.chinta lak awak perfom terhebat la . . memang kasi hentak drum tu kan ? ? hehehe ! love you dear . . i will support u :) sayang kamu ketat - ketat


than pi lepak kat kedai mamak sri gombak . . makan - makan minum - minum . . agak best la . . aida + aloha + iewa + aku + mr.chinta = sebok bercerita tentang cerita hantu . . sengal seh masing - masing dah cuak . . bongok r yang pi bukak citer nie sapew haa ? ? hantu kolej adew hantu asrama tyme sekolah lah hantu nenek kira - kira cucu la . . ahahahaha !

kol 4 lebih alek . . masing - masing andy . . siap - siap nak tdo sudah . . hehehe ! aku lak tak dapat tdo . . aku tdo selepas azan subuh . . huhuhu ! semua tdo sebab kepenatan . . papai nk tdo dh nie

Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^