11 February 2011

busy,busy,busy dan busy

nak dijadikan cerita aku ary nie adalah seperti berikut [dah macam list jer ] ahahahahaha ! sejak aher - aher nie aku sangat -sangat -sangat mbusy dan membusy kan diri . . ahahaha ! sebab tula aku takde masa nak mengupdate blog . . maaf ye blog ^-^ huh! kekadang ase malas sangat nak buat assignment . . adeq belambak seh assignment aku kene buat dah lah IT kene submit next monday http://www.cute-smiley.com pening aku . . ary nie aku nak wat assignment kalau tak leh pening aku . .

http://www.cute-smiley.comlast sunday band incendiary dapat third places tok battle of the band kat bukit dukong . . congrate korang . . ahernye incendiary dapat masuk final GBOB dengan hasil vote dari FB . .ary selasa lepas incendiary adew interview kat bantely damansara sebab dapat masuk final untuk GBOB . . so kalau korang nak tengok interview tu malam kang tengok channel 705 kol 9 [ kalau tak silap la jam tu ] esok incendiary aku adew final GBOB kat Dragonfly KL . . sapew nak g tengok tiket harga RM10 . . wish u all gud luck

lepas perfom ngah dengar komen dari juri


third places ^_^ congrate


anyway Happy Besday to my manis fren Sofia Shazareen
~ sweet 20 ~
kin babo ko pia . . may ALLAH blees u :)
miss u so much


Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^