24 January 2011

yesterday is the worse day



semalam sangat - sangat tidak aku suka . . aku demam la pulak tyme nak xam macam nie . . hammmpeeehhh . . . lalok bai dalam kelas tadi macam nak tombang jer aku . . macam nak nanges aku dibuatnye memang nanges pun aku http://www.cute-smiley.com pagi buta kol 5 pagi aku dah kejut mr.chinta suwoh anta g spital . . sian dier ngantok - ngantok g keje . . thanx awk sebab bawak saya g spital ary nie . . mintak MC tapi doktor tak nak bagi . . okey aku faham sebab aku bayar murah jer takpe aku nak g klinik swasta jer la jap g . . aku still ase sesak nafas nie . . inhaler pun spital tak nak bagi leh baek g swasta jer . . lepas nie dah takyah g spital kerajaan . .



akak hasa tag picture marissa bawak beg . . arrrgghhh . . comel seh ! rindu lak ase aty dengan bebudak ketot kat umah . . nanti kak nak jugak taw beg katak tu ye marissa . . hehehehe ^_^

- comel an beg katak marissa -

ary nie xde xam . . demam aku pun dah kurang . . alhamdulillah . . mak dah membebel kat aku mulai saat semalam dan detik ini 'NO MORE ICE FOR ME' . . peeerrrhhhhh ! berat bai tok aku laku kan . . hahahhaaha ! i will try it . .
Maaf jika kata-kata saya menguris haty awk ^_^